12. 1. 2007

Prečo píšem tento blog...

Chvíľu som zvažoval, či si založiť blog alebo nie (zvažoval som aj stránky, bohužiaľ ich neviem robiť, tak z toho nejak zišlo :). Už dlhšie som pociťoval nutkanie začať sa nejakým spôsobom prejavovať na internete a tak som sa do toho pustil. Na tomto blogu by som chcel uverejňovať svoje mimoriadne zriedkavé literárny výtvory. Doteraz boli tri na servery Scifi.sk, nakoľko vlastne ani nejde o scifi a celkove som nemal s tým serverom veľmi dobré skúsenosti, rozhodol som sa vytvoriť si pre ne vlastný priestor na internete.

Frekvencia písania poviedok je u mňa viac než mizerná. Nečakám, že by sa tu malo niečo objavovať častejšie, ako niekoľko krát do roka. Ak by napriek údesnej kvalite mojich diel a ešte horšiemu aktualizovaniu tohto blogu mal oň záujem, myslím, že by bolo celkom fajn ak by ma malo pár ľudí aspoň vo svojej rss čítačke. Predsa nevidím veľký význam v tom robiť blog len pre seba a minimálnu odozvu v podobe niekoľkých komentárov by som určite ocenil. Nerátam s prevratnou návštevnosťou toho tu a ak sem bude chodiť aspoň niekto, budem to považovať za úspech ;).

K poviedkam, ktoré už boli zverejnené, priložím pôvodný komentár, ktorý som písal na Scifi.sk. Btw na margo návštevnosti tohto blogu, čo keby každý, kto toto bude čítať, k tomuto článku napísal komentár, ak si tento blog mieni pridať medzi rss zdroje? Ok ok, veď ja len tak...

 pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocitli ste sa na blogu venovanému mojej literárnej tvorbe



Na tomto blogu veľmi zriedka uverejňujem svoje podpriemerné literárne výtvory.

Ak aj vy píšete a myslíte si, že by sa to sem mohlo hodiť, neváhajte a pošlite mi to na adresu tilk@kyberpunk.org. O tom, čo bude zverejnené a čo nie, rozhoduje redakcia blogu, čiže ja.