20. 1. 2007

I can't live without you

Trochu kratšia poviedka. Je trochu iná ako tie predošlé. Chcelo sa mi písať o láske, tak som o nej napísal. No a ktorá láska je silnejšia ako tá tragická?


Milujem ťa. I can't live without you! Nemôžem bez teba žiť! Nemôžem bez teba žiť! Chcem aby to tak nebolelo. Čo mám urobiť, aby to prestalo? Posunul som hodinovú ručičku o jednu hodinu naspäť. Pred jednou hodinou si bola ešte moja a teraz si...
...mŕtva!

Milujem ťa. Milujem ťa až za hrob. Oslobodila si ma! Vyliečila si ma z tej smiešnej posadnutosti žitím. Dnes sa opäť stretneme. Opäť ti poviem do očí, you are my love! Moja láska si ty. Only you I love. Milujem ťa.

Čakal som tak dlho. I can't live without you! Zomieram. Opäť sa stretneme. Počkaj ma tam, už som na ceste. Vidím smrť idúc si po mňa v čiernom závoji postriekanom krvou. Teším sa na ňu. Zasmejem sa jej do očí láska, počuješ?!?

Nič som necítil, keď si odišla. Od tej chvíle som už nepocítil žiadny pocit. Aký smiešni sú mi teraz všetci ľudia. Smejem sa im. Sú tak hlúpo posadnutí niečím, čo im snáď ani nikdy nepatrilo. Aká smiešna mi je tá ich posadnutosť životom. Teším sa na smrť, láska.

Si moja jediná láska. Sme jedno telo a jedna duša, spomínaš ši? Nikdy sa nesmieme rozdeliť. Nikdy! O chvíľu som pri tebe. Vydrž ešte. Už som skoro tam. Cítim smrť. Prenikla do môjho krvného obehu. Prúdi do celého tela. Ešte chvíľu a opäť sa stretneme. Nikdy ťa nenechám samú.

Vôbec to nebolí. Guľka ma len škrabla. Nič som necítil. Iba vietor na tvári. Padám tak rýchlo. Ó láska, to je nádhera! I wish you were here. Keby si to tak cítila. Nikdy som nič krajšie nezažil. Aká slastná je cesta k tebe, láska. Aké nádherné je umierať pre teba.

Oh! Videla si to! Náraz o chodník ma vymrštil z tela ako blesk! Pozerám sa naň z výšky druhého poschodia. Už sa pri ňom zbiehajú zvedavci. Čo ich na tom tak fascinuje? Čo tak láka ľudí na umieraní? Teraz na tom už nezáleží. Idem za tebou. Som skoro tam. Cítim tvoju vôňu. Už ťa takmer vidím. Milujem ťa, láska.

Ahoj láska. Dávno sme sa nevideli. Chýbala si mi. Chvejem sa, keď ťa takto vidím. Zmenila si sa. Prečo nič nehovoríš? O bože, ako si mi chýbala. Chcem ťa objať. Láska! Stalo sa niečo? Čo to robíš? Pusti ma! Nechaj....!

Odrazu som niekde inde. Nebola to ona. Všetko bolo inak. Nikdy to nebola ona. Zničila ma vlastná predstava. Z jednej ilúzie som sa iba premiestnil do inej. Zabil som sa kvôli sebe samému, kvôli preludu. Ale ten prelud bol to najkrajšie, čo som v živote mal...
pošli na vybrali.sme.sk

4 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to prve z tvojich diel, ktore citam. bolo to putave, pacilo sa mi, ako si to napisal. srsal z toho "kus teba" i ked to vlastne ani nemalo poriadny dej. niektore slova a slovne spojenia by som tam sice nahradila (zneli mi tak prilis odborne), lebo trosku odputavali. ale inak mi nic ineho neprekazalo (mozno trocha angl., ale to nie je tvoja chyba a do toho textu prijemne zapadala - ozivovala ho) dakujem za prijemny pozitok z citania ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dík za komentár, prvý tu ;) Ani neviem ako ma to s tou angl. napadlo, obyčajne to v poviedkach neznášam... zrazu to tam bolo...

    OdpovedaťOdstrániť

Ocitli ste sa na blogu venovanému mojej literárnej tvorbe



Na tomto blogu veľmi zriedka uverejňujem svoje podpriemerné literárne výtvory.

Ak aj vy píšete a myslíte si, že by sa to sem mohlo hodiť, neváhajte a pošlite mi to na adresu tilk@kyberpunk.org. O tom, čo bude zverejnené a čo nie, rozhoduje redakcia blogu, čiže ja.